Teslimat Süreleri

Kuryenet, gönderilere, ek hizmet süreleri, mücbir sebepler hariç ve ilki 2 gün içerisinde olmak üzere,15 işgünü içerisinde en az 2 kez uğrama yapmaktadır. Eğer müşteri ile iletişime geçilebilirse, ikinci uğramalar randevu alınarak da yapılabilmektedir. Bu süre içerisinde alıcısına teslim edilemeyen gönderiler iade edilmektedir.

İade Nedenleri

  • Adresinde yok
  • Adres yetersiz
  • Adres değişmiş
  • Gönderi kabul edilmedi
  • Kimlik gösterilmedi / evrak eksik / okuryazar değil
  • Vefat etmiş
  • Adres doğru fakat kendisine ulaşılamadı
  • Adı-Soyadı yanlış
  • Askerde
  • Yurtdışında/tatilde

Mucbir Sebepler

  • Eksik veya hatalı adresler
  • Yol ve hava koşullarının uygunsuzluğu
  • Doğal afetler, savaş, terör
  • İş anlaşmazlığı / grev / lokavt
  • Uçak rötarları ve sefer iptalleri
  • Trafik kazaları
  • Araç arızaları
  • Bölgesel olaylar


Gönderi Takip

Gönderinizin durumunu öğrenmek için tıklayın.
Bireysel Takip Kurumsal Takip
icon
Hızlı Erişim
rt.moc.teneyruk@ofni
icon
Çağrı Merkezi
444 93 93

Kuryenet kurumsal firmalara toplu dağıtım hizmetleri vermektedir. 

Dağıtım işi aşağıdaki hizmetlerimizle desteklenmektedir. 

İnternet; Müşteriye özel internet veri akış sistemi ve gönderi hikayesi izletme. 

Çağrı Merkezi; Çağrı karşılama, arama şeklinde randevu alma hizmetleri. 

İade; Teslim edilemeyen gönderilerin müşterilere iade edilmesi. 

Raporlama; İstatistiki raporların hazırlanması ve elektronik ortamda müşteriye sunulması. 

Arşiv; Islak imzalı teslim belgelerinin 10 yıl saklanması ve istenildiği takdirde elektronik ortamda sunulması. 

Sözleşme Toplama; Sahada evrak veya sözleşme doldurtulması ve toplanması. 

Ek Hizmetler; Kuryenet, otomasyon teknolojileri ile dağıtım öncesi hizmetlerde hızlı ve kaliteli bir hizmet sunmaktadır.

 

Başlıca Ek Hizmetlerimiz ;

Veri Giriş // Kişiselleştirme // Eşleştirme // Katlama // Zımbalama // Kit Oluşturma // Insertleme // Zarflama // Poşetleme // Etiketleme // Tasnifleme