Müşteri İletişim

Çağrı Merkezi
Gönderilerinin akıbeti 444 93 93 No'lu çağrı merkezimizden sorgulanabilir. 

İnternet
www.kuryenet.com.tr adresimizden, müşterilerimiz kendi şifreleri ile, sahadaki alıcılar ise Takip No (barkod) bildirimi yaparak gönderilerin dağıtım hikayesini takip edebilirler.



Gönderi Takip

Gönderinizin durumunu öğrenmek için tıklayın.
Bireysel Takip Kurumsal Takip
icon
Hızlı Erişim
rt.moc.teneyruk@ofni
icon
Çağrı Merkezi
444 93 93

Kuryenet kurumsal firmalara dağıtım hizmetleri vermektedir.

Dağıtım işi aşağıdaki hizmetlerimizle desteklenmektedir.

İnternet; Müşteriye özel internet veri akış sistemi ve gönderi hikayesi izletme.

Çağrı Merkezi; Çağrı karşılama, arama şeklinde randevu alma hizmetleri.

İade; Teslim edilemeyen gönderilerin müşterilere iade edilmesi.

Raporlama; İstatistiki raporların hazırlanması ve elektronik ortamda müşteriye sunulması.

Sözleşme Toplama; Sahada evrak veya sözleşme doldurtulması ve toplanması.

Ek Hizmetler; Kuryenet, otomasyon teknolojileri ile dağıtım öncesi hizmetlerde hızlı ve kaliteli bir hizmet sunmaktadır.

Başlıca Ek Hizmetlerimiz ;

Veri Giriş // Kişiselleştirme // Eşleştirme // Katlama // Zımbalama // Kit Oluşturma // Insertleme // Zarflama // Poşetleme // Etiketleme // Tasnifleme